Kada se govori o planetarnim izaslanicima, i asteroidima kao njihovim predstavnicima i onima koji rade u okviru određenih planetarnih sila, za svaku od njih može se uzeti više od jednog asteroida. Jedna planeta svojim principom nosi više različitih dijelova priča, različitih bića, koja negdje spadaju pod njenu jurisdikciju i opisuju jednu od faseta svake od tih planeta, tako da je i uloga razumijevanja asteroida upravo ona koja je dopunska za razumijevanje osnovnih, glavnih arhetipova. Svaka od ovih priča se uvijek može podvesti pod jednu osnovnu planetarnu prirodu koja mora biti viđena u glavnim planetarnim crtama, međutim dobivajući informacije iz kuta asteroida svakako se dobiva jedna čitava nova i specifična priča.
Za Venerine izaslanike ovoga puta izabrani su Eros i Psiha, namjerno zato što su izvjesno jedan bitan par koji u svačijem horoskopu nosi mogućnost da Venera kao planetarni princip, kao potreba za ljubavlju, funkcionira unutar tog horoskopa ili samog života. Priča o Erosu i Psihi je priča o jednom božanstvu ili priča o jednoj smrtnoj ženi. Eros je Bog ljubavi, a Psiha je najljepša među smrtnicama. Priča koja postoji između njih je jedinstvena iu svakom čovjeku se odvija uvijek kao jedna cjelina koja daje put ka stvaranju onog njegovog potpunog zadovoljstva koje samo Venera zna, jer Venera je sama po sebi jedno od primarnih božanstava, ono koje je nastalo izravno od Urana, ona koja je nastala kao najglavniji i osnovni model stvaranja, stariji i od Zeusa samog, i stoga nosi onu tajnu spoja dvije suprotnosti. I kada se govori o njenom cilju, on je uvijek vezan za to da se nešto božansko spoji s nečim zemaljskim. Njezin cilj jeste Nebo na Zemlji. To je Venera sama po sebi. Venera u izražena jednom znači Nebo na Zemlji, i zato je ona najviši cilj od svih ciljeva. Zeus nikada nije na tom nivou na kome Venera jeste, neovisno od toga kako je u hijerarhiji on bio predstavljen i predstavljao vrhunsko božanstvo unutar svog panteona. Venera je glavni nositelj svih zakona. Uzima se da je po dva mita koja postoje, Eros nastao izravno iz primarnog Kaosa zajedno sa Geom i da je on bio onaj koji je sve primarne modele različitosti uspio spoji. Da je to zapravo sila ljubavi, koja je sve spojila i sve dovela u jedan red. Naravno, po drugoj, kasnijoj priči koja je definitivno važna, Eros je Afroditin ili Venerin sin koji je nastao iz njezine veze s Aresom. Svakako kada se govori o Psihi, govori se o jednoj ženi koja predstavlja prvu Erosov ljubav i koja generalno predstavlja onu koja postaje njegova supruga. Jedan bog oženio se jednom smrtnom ženom, i doveo je među božanstva. To je svakako djelo koje opisuje jedan put Venere u svačijem životu, onaj put koji može spoji naizgled nespojive stvari, ali prva ljubav Boga ljubavi bila je jedna smrtna žena.
Najbolje je pogledati primarnu priču o Psihi. Njezin glavni trenutak je onaj koji u vremenu opisuje momenat kada je viđena, i to se uzima kao njen horoskop. Ona je otkrivena 17.03.1852.godine. Ako se uzme trenutak kada se Sunce nalazilo na Ascendentu dobiva se da je ona otkrivena praktički gotovo na samom stupnju Venerine egzaltacije, na 26 ° Riba, da je Merkur na 28 ° Riba i da je svakako između njih sam stupanj Venerine egzaltacije.
Psiha je bila princeza, jedna od tri kćeri kralja sa Krete. Bila je najmlađa kći. Druge dvije kćeri su se udale, međutim ona se nikako nije udavala, jer je bila toliko lijepa da joj ni jedan princ nije prilazio kao ženi, već je doživljavao kao jedno savršenstvo, kao jedno božanstvo. Ni prinčevi, ni drugi ljudi nisu vjerovali u to da njoj mogu prići uopće kao običnoj ženi, te je ona vrlo brzo stekla status utjelovljene Afrodite. Afroditini hramovi su počeli se napuštaju. Ljudi više nisu dolaziti moliti, već su dolazili u hodočašće njoj, što nju nikako nije činilo sretnom, ali naročito još manje je činilo sretnom Afroditu. Afrodita koja je bila Boginja ljepote i svakako najljepša žena, osjećala je ljubomoru zbog toga. Ona je iz tog razloga rekla svom sinu Erosu da je pogodi svojom strijelom. Eros je imao posebne strijele kojima bi izazivao taj specijalan, božanski osjećaj ljubavi. Svatko tko bi bio pogođen morao se zaljubiti u nekoga kako god to bilo, i što god ta ljubav nosila nadalje. Ona će svakako nositi potrebu da se bude s nekim, ali ovisno o tome je li netko dovoljno čist ili ne, donosit osjećanje radosti ili patnje. To je ono što ljubav uvijek nosi, jer ako postoji nekakva prepreka uslijed potrebe da se ljudi spoje i da budu jedno, ljudi će doživljavati bol unutar određenih veza. Tako je Eros uopće imao poseban status među bogovima, jer je mogao svakog smrtnika, pa i bogove navesti da se zaljube u bilo koga. Tek, ona je naredila svom sinu da je pogodi strijelom ljubavi, da se ona zaljubi u nekog strašno ružnog smrtnika i da prema njemu osjeća ljubav, i da na taj način bude potpuno kažnjena. Na Zemlji se priča odvija tako što njezin otac odlazi u proročišta i traži savjet što učiniti da se njegova kći uda, jer su druge dvije već udane, međutim ona ima jedan čudan problem. Proročište mu govori da treba da je obuče u jednu svečanu haljinu za vjenčanje, i da je odvede na jednu planinu gdje će se pojaviti jedan strašan ljuspasti zmaj, koji će biti njen muž i on će je uzeti. Naravno, proročanstvu nitko nije mogao se odupire, tako da je kralj, iako teška srca, morao to uradi. On nju odvodi tamo, tek u istom trenutku, Eros koji je poslan da je pogodi strijelom, da bi ona osjetila ljubav prema jednom monstrumu, kada je ugleda, sam se zaljubljuje u nju. Odmah doživljava osjećanje ljubavi na prvi pogled, i odlučuje da je ne pogađa tom strijelom, već daje nalog jednom vjetru koji tuda prolazi, a koji se zove Zafir, da je uzme i da je odnese u njegove specijalne odaje. To je bila jedna divna palača u koju je ona ušla iu kojoj su nevidljivi pomagači, nevidljive sluge, omogućavale da svaku želju koju ona ima ispune iu toj palači ona je bila potpuno kao u jednom začaranom svijetu u kojem je mogla odmah da ostvari sve na što pomisli, i sve joj je išlo na ruku. Navečer bi dolazi Eros kod nje. Eros je uvijek bio tu s njom, ali ona nikada nije smjela ga vidi iz razloga koji njoj nikada nisu bili jasni. U svakom slučaju, ona je prihvatila taj dogovor da će biti s njim, da će živjeti s njim pod uvjetom da ga nikada ne vidi, da nikad ne sazna tko je on. I njoj to nije bilo previše značajno, zato što je ionako bila sva puna ljubavi i sreće i nije imala potrebu dalje istraživati. Ipak, priča kaže, da u nekom trenutku ona počinje biva tužna, zato što brine za svoje sestre i svoje roditelje za koje misli da su vrlo tužni, da pretpostavljaju da je ona stradala, da je negdje nestala, i ona moli njega da joj omogući dovesti svoje sestre tu, da one vide kako je njoj lijepo. On joj je u početku govorio da je to vrlo opasan plan, i da to nije naročito dobra ideja, ali joj na kraju ipak popušta, jer on je zaista voli. Ona dovodi sestre, koje na isti taj način kao i ona dolaze, vjetar ih odnosi i donosi u te odaje. Sestre su zapanjene kako je tu lijepo, kako je predivno, ali polako počinju osjećati zavist. Između ostalog, sestre je pitaju tko je njezin muž, a ona im kaže kako je to jedan divan mladić koji stalno negdje lovi, i onda dolazi navečer, tako da ga iz tih razloga one ne vide. Ona ih daruje i one odlaze. Nakon izvjesnog vremena, ona ponovno želi vidjeti svoje sestre. Kada su došle, opet su je pitale za njega, a ona zaboravivši da im je već rekla da je njezin muž mladić lovac, ovoga puta govori da je on jedan sredovječan gospodin koji se bavi trgovinom i non stop putuje po drugim zemljama, pa ga one zato ne mogu vidjeti. Naravno, one shvaćaju da ona zapravo uopće i ne zna tko je njen muž. Prilikom trećeg posjeta koju im je upriličila, one su njoj rekle da je njezin muž zapravo jedan strašan zmaj, da je to jedan monstrum i da je to razlog zbog čega ona ne zna tko je on, i da ona mora ga ubiti. One nju savjetuju da tijekom spavanja, tijekom noći uzme lampu i pogleda ga, i daju joj čak i jedan nož kojim bi ga ubila. Ona im je tom prilikom priopćila da je čak ostala u drugom stanju s njim, i da čeka bebu i da će biti sretna. Međutim dobivši ovu informaciju i instrukciju, u njoj počinje se rađa sumnja i uistinu te noći ona po prvi put pali lampu da bi ga vidjela. Kada ga je ugledala ona je shvatila da je to sam bog Eros, jer je on bio nadčovečanski ljepote. On je bio potpuno utjelovljenje ljepote. Ona je bila sva sretna u tom trenutku, i želeći ga poljubi, želeći mu priđe, kapne ulje iz lampe, padne na njega i to ga probudi, što je u tom trenutku izazvalo njegovu ljutnju uslijed koje je on odmah odlučio otići, jer je ona prekršila dato obećanje. On je imao moć letjeti i poletio je, a ona mu se uhvatila za noge. On je letio, a ona nije mogla dugo izdržati i počela je padati. Ipak, on je zaustavio prije samog pada i spustio je na Zemlju. Rekao joj je koliko je povrijeđen njenim postupkom i otišao je. Ona je lutala pokušavajući nađe izlaz. Pokušala je čak i da se ubije u jednom trenutku. Skočila je u vodu, međutim voda ju je izbacila zato što je osjećala da ona voli Erosa veoma mnogo. Konačno, pitala je božanstva u mnogim hramovima, i rečeno joj je da mora otići kod Afrodite, u njen hram, i da od nje moli oprost. Došavši kod Afrodite, zapravo, dogodila se potpuno posebna stvar, jer je to bila prva i jedina situacija u kojoj je Afrotida od Božice ljubavi postala Boginja mržnje zbog strašne ljubomore koju je osjećala prema njoj, osobito kada je shvatila da je ona u drugom stanju i da će sama Afrodita postati baka za koji trenutak. To je u njoj izazvalo takav bijes, i takvu ljutnju, da je Afrodita nju udarala koliko god je mogla, sve dok se nije umorila. Konačno, Afrodita je rekla, da ako hoće da joj oprosti, ona mora ispuniti tri zadatka. Prvi zadatak je bio, da do večeri razdijeli s jedne gomile na kojoj su se nalazili pšenica, ječam, mak, grah, leća, pet, šest različitih stvari. Ukoliko to ne uspije učiniti, umrijet će. Njoj su pomogli u tome mravi, kako kaže priča, i uspjela. Drugi zadatak je bio, da nađe niti zlatnog runa od divljih ovaca koje su bile preko jedne rijeke koju je ona morala prijeći. Ta rijeka je bila dosta neprohodna, ali tu joj je pomogla trska, koja joj je omogućavala da kad god ovce prolaze, da se za nju zakači runo i kad su ovce zaspale, ona je to pokupila, i ispunila i drugi zadatak. Treći zadatak bio je da uzme vodu s jednog izvora koji zmajevi čuvaju i kome je gotovo nemoguće prići, ali tu joj je pomogao Zeusov orao, jer je Zeus bio dužan Erosu jednu uslugu i Eros je zamolio Zeusa da joj pomogne u tome, jer je Eros nju volio, pored svega. Tako je ona ispunila sva tri zadatka. Međutim, Afrodita je to priznala, ali joj je rekla da ni jedan od zadataka nije ispunila sama, već uvijek uz nečiju pomoć, te da stoga mora učiniti i četvrti zadatak koji je bio gotovo nemoguć, a on je glasio, da ona mora ode u Persefonino carstvo, dakle u podzemni svijet, i da iz podzemnog svijeta uzme kutiju ljepote od Perzefone i da joj to donese. Naravno, bilo je nemoguće ispuniti taj zadatak, jer nitko nije mogao otići u podzemni svijet i da se iz njega vrati. Tko god je pokušao, uspio je ući, ali ne bi mogao vratiti natrag u tijelo, te je ona u jednom trenutku odlučila da se popne na jednu visoku kulu i skočiti, i da proba, pa šta god bude, bit će. Međutim, sama kula je progovorila i otkrila joj je tajnu kako može ući u podzemni svijet, da dobije od Perzefone kutiju ljepote, ali da nikada ne smije otvoriti tu kutiju. Da tu kutiju božanske ljepote mora predati Afroditi. Poslušavši to, otišla je u podzemni svijet, dobila je kutiju, što je posebna priča, ali izašavši odatle, ona nije mogla izdržati i da je ne otvori i pogleda unutra, jer je željela staviti dio te ljepote na sebe, i otvoriviši je , vidjela je da u njoj nema ničeg drugog osim hladnog daha smrti, koji ju je odmah bacio u duboki san. I tako je Afrodita mislila da se konačno riješila Psihe, i da ona više nije među živima. Međutim, Eros, koga je prošla ljutnja i povrijeđenost, dolazi do nje, ubada je strijelom ljubavi koja predstavlja tu primarnu silu odakle sve stvari nastaju. Ona se budi iz tog sna i on istovremeno s njom odlazi kod Zeusa, tražeći da Zeus odobri da se njih dvoje vjenčaju, a da će on Zeusu zauzvrat osigurati da se najljepša druga smrtnica zaljubi u njega. Zeus je to prihvatio, jer je uvijek imao svoje ljubavne avanture, i oni su se, kako kaže priča vjenčali i Afrodita je konačno u tom trenutku, u tom činu njihovog vjenčanja oprostila, tako da je Psiha postala žena Erosova i stekla je status nebeskog svijeta . Dakle, od jedne smrtne žene postala je besmrtna.
Psiha inače na grčkom znači Duša i čitava nauka o psihi ili o duši se zove psihologija, i upravo izučava ovaj fenomen koji je vezan za tajnu ljudske duše, koja ima vrlo slojevite priče, ali koja je uvijek vezana za to da su Eros i Psiha zajedno , da su jedan božanski dio. Eros predstavlja Boga ljubavi, ali svakako Boga svake strasti, žudnje, svih onih iskustava koje ljudi doživljavaju kao potrebu da budu jedno s drugim. Predstavlja tu primarnu silu koja jeste božanska, koju psiha čovjekova uvijek traži, jer je osnova svekolike psihologije uvijek vezana za primarnu potrebu psihe pronaći taj ključni ljepilo svemira, ono što sve povezuje, što jest Eros. Tu ljubav koja je jedan božanski nektar koji svugdje prolazi.
Psiha je Duša, jer psiha mora predstavljati tu dušu čovjekovu koja ima potrebu da postane ono božanstvo koje nosi Venera, koje predstavlja sliku boginje. Svaki odnos koji bi bio izražen na loš način između Mjeseca i Venere, biće arhetip koji postoji između žene i djevojke, ili između jedne djevojke i majke njenog izabranika, ali taj sukob između Mjeseca i Venere ili Mjeseca koji bi htio imati više od zemaljskih potreba koje su prije svega potreba za sigurnošću, da ima one božanske moći zadovoljstva koje nudi Venera, svakako je Eros. Ovaj njihov odnos može promatrati kroz vrlo specifičan uglovnom odnos koji postoji između Psihe i same Venere, i ovdje se vidi da je taj uglovnom odnos gotovo 120 °, točnije, nešto manje, oko 112 °, ali je nakon nekog vremena u trigonu i kao što priča kaže, konačno Psiha i Venera kao Afrodita, nalaze svoje zajedničko mjesto.
Psiha dolazi do jednog ispunjenja. Postoji mogućnost da se ispuni jedno božansko ushićenje, zbog kojeg je vrijedilo živjeti i prolaziti sve to, ali ako se gleda dispozitor Psihe što je Sunce i odnos sa samom Venerom, može se vidjeti da koliko god da je ovdje odnos između Plutona i Psihe skoro 120 °, točnije 118 ° što daje tom dijelu dobar ishod, vidi se da je između Sunca i Venera taj odnos točno 39 °.
Zanimljivo je ovo pratiti. Prateći kako se postiže odnos u kojem će Psiha dostići sklad s Afroditom, što će biti konačni test njene mogućnosti da uđe u to božansko kraljevstvo koji je ovdje izraženo uglovnom odnosom između same Psihe u trenutku otkrića i Plutona, može se vidjeti da je Psiha preko dispozitora sa samom Afroditom u omjeru od 39 °, i ukoliko bi se to pomnožili 3 puta, baš kao što je od nje bilo zahtijevano da uradi 3 određena zadatka, dobio bi se iznos od 118 °, odnosno 39,33333 …… pomnožen sa 3 daje točno iznos ovog uglovnog odnosa. Suština je, da je veza koja postoji između ljudske psihe i one koja je božanska po svojoj prirodi, zasnovana na tri određena zadatka koja natus mora proći u suštini uvijek u tri života, i svaka prava ljubavna priča koja mu daje mogućnost da uđe u svoje ispunjenje , u svoju potpunu priču punog zadovoljstva, punog ispunjenja, zahtijeva da to radi s jednom osobom tri puta i da prilikom toga uvijek ima taj model vjere koji će uvijek postojati kao glavna nit koja ih spaja. Tri puta mora proći jednu vezu. Tri puta mora biti s jednom istom osobom u tri različita života, i kada ispuni taj zadatak može doživjeti potpuno zadovoljstvo koje samo Eros može donijeti, jer ključna veza koja spaja dvije osobe, nikada nije bila njihova intelektualna kompatibilnost. To je najmanji dio. Ključna veza je erotska veza. Ono što dvije osobe spaja i što ih čini da su potpuno jedno, je nesvjesni kod tog božanskog privlačenja, koje je Eros. To je ljubav, to je strast i to nosi u sebi tajnu vezu jednog povjerenja. Naravno, samo ukoliko psiha čovjekova može izgraditi tu sposobnost da bude bezazlena, osigurati određene točke kojih se mora pridržavati a koje su uvijek vezane za tajnu, jer čovjek mora imati jednu tajnu prema onome koga voli. Tajnu koja postoji samo između ta dva bića kao tajni odnos, kao tajni dogovor, kao tajna stvar koje će se pridržavati, ne zato što je razumiju, nego zato što vjeruju, i što vole. Te stvari će uvijek pratiti jednu vezu koja ima tendenciju da postane potpuno božanska i da čovjeku da oslobođenje. Kao što se može vidjeti u Psihi nema ničega previše racionalnog. Psiha je jedna bajkovita priča. Psiha je priča koja svakoga kad tad vodi u svijet Erosa, a to je svijet Riba, to je uvijek svijet u kome će ono što psiha zamisli, nevidljivi pomagači omogućiti da nastane. Ako jednom kroči u taj svijet Riba, u tu čuvenu posebnu palaču, natus će imati mogućnost da svoj život učini potpuno sretnim, ali osoba s kojom se voli je ona s kojom mora imati tajnu. To je ključ, to je kod i ničega racionalnog tu nema.
Ovdje svakako postoji još jedan dio, koji govori o tome da je uvijek problem, a koji je izražen u konkretnoj točki u ženskoj genetici, koju Psiha mora prihvatiti ulazeći u Erosov svijet, i obrnuto. To je kao spajanje božanskog sa zemaljskim. Uvijek jedan poseban ispit da majka jedne osobe prihvati ovu drugu kao svoju, kao jedno, i da oni funkcioniraju zajedno, jer se pojavljuje zavist, pojavljuje se ljubomora, pojavljuju se svi ti problemi. I to sve zna da uruši Psihu. Zna da uruši tu osnovu da se bude sretan, da se bude zaljubljen, da se bude zadovoljan. Psiha je stanje uma, stanje duše, koju natus mora izgraditi ako hoće postati potpuno sposoban primiti taj božanski nektar, čije su moći ogromne, čija je sposobnost ne samo da daje ljubav svemu, nego da svaku stvar može postići. Sve što postoji unutar psihe jednog čovjeka kao i ono što vjeruje, to može učiniti, ostvariti, postići. On živi onda u jednoj divnoj palači. Ali osnova te palače je ljubav. Osnova palače u Ribama je potpuno od ljubavi. Ništa drugo nije ono što daje tu moć, nego ljubav. Stoga je jedan od najvažnijih kodova koji će ići u jednom životu, potreba da odnos između dvije osobe bude toliko blizak da između njih, kao prvo, postoji čarolija koja je izražena u formi tajne i da se nikada, nikome ne govori. Svatko onaj tko bilo kada govori o svom partneru drugoj osobi, prijateljici, prijatelju, bilo 6 kome, u tom trenutku gubi svoju moć da tri života za redom održi tako, već ih oštećuje. Kakav god da je partner, mora ostati u fazi intimnog, da bi se Psiha stvorila kao takva. Psiha mora biti postavljena za Eros, jer je eros konačno uvijek stvar psihe. Erotika je jednostavno psihološka stvar, i ako natus ima određenu psihu, na određeni način vezanu, postavljenu, ona bude toliko lijepa i privlačna da bi je sami bogovi željeli. Tada je natus potpuno sretan. Drugim riječima, Psihu treba tumačiti kao osnovu za potpuno zadovoljstvo ovisno o tome kako je ona postavljena u horoskopu ili njezin dispozitor. To je prijemnik za potpuno zadovoljstvo. Ako psiha dobro postavljena natus ima to zadovoljstvo koje mu daje ono božansko. Ona omogućuje komunikaciju među ljudima na potpuno nevidljivom razini, na potpuno telepatskom razini. Ona omogućava da taj sinhronicitet radi. Što je Psiha drugo, nego svaka Venera – Neptun, nego svaki Neptun u 12. kući koji je duplo pojačan, jer kao što se može vidjeti Psiha ima Neptuna u 12. kući pa još u Ribama, pa odatle sekstil sa Venerom. I što je drugo Psiha, nego ta sposobnost kontaktiranja s božanskim, a ona se uvijek dobiva ako se određena ljubav koja je postojala kao neoštećena prenosi iz jednog života u drugi. Psiha je naglašena kod onih ljudi koji imaju tu sposobnost da u ovom životu sretnu onu osobu s kojom su već bili, i sa kojom su imali jednu sretnu priču, i da opet budu zajedno, ali je neophodno za Psihu tri života. Iz jednog se ne može ostvariti taj ideal. On mora proći tri puta. To je jednostavno put.
Ono što je za psihu 39,3333 … puta 3, za Erosa je 77, ali prije svega zato što ovaj broj simbolički nosi u sebi onaj odnos koji je vezan za razmak između asteroida Eros i asteroida Psihe u trenutku kada je Eros otkriven, jer je psiha bila na 9 ° Škorpiona, Eros na 22 ° Vodenjaka, što daje 103 ° ili biseptil.
Dakle uglovnom odnos između ova dva tijela je 7 – 7. Ne 77 °, nego biseptil, što je sedmina kruga, a to je odnos od 51, beskonačni decimale rekord, jer je to Neptunovski odnos. Ako se pogleda odnos koji postoji između njega i Psihe u datom trenutku, taj odnos je vezan za ovaj biseptil, tako da kada bi se govorilo o odnosima koji pričaju o tom specijalnom, tom tajnom, tom skrivenom, tom božanskom odnosu, tom božanskom putu koji ljude povezuje, koji im daje jednu sposobnost da imaju tu začaranu ljubav, da imaju tog Neptuna puta dva, govorilo bi se o ovom vrlo malo vidljivom aspektu, biseptilu. Gdje god da se on nalazi, može se promatrati kao aspekt između Erosa i Psihe. Može se promatrati kao onaj koji će dati jednu čarobnu priču o ljubavi, koja u sebi nosi svu čaroliju koja je neophodna da postoji, da bi jedna ljudska duša mogla ići tim putem u kome doživljava božansko zadovoljstvo, 8 ili božansku sreću konačno. To je specifičan, tanani aspekt, između dva tijela koja ovdje postoje. Ako se pogledaju pozicije ovih asteroida u horoskopima određenih ljudi koji bi mogli predstavljati simbole određene privlačnosti, ili određene erotičnosti, uvijek će se uočiti da će asteroid Eros biti mnogo naglašeniji kao faktor svega onoga što daje jedan simbol privlačenja, nego sama Psiha, koja je zapravo osnova ljudske duše da to primi. Ali Psiha je mnogo više vezana za čovjekovu prirodu Mjeseca, i 12. kuće i za sve one strahove, sumnje, vjeru ili ne, koju ona nosi, a ukoliko je natis ima jako čistu, ima sposobnost da doživi ono što sam Eros nudi kao potpunu sreću.